www.polskiecentrumsolarne.pl
Waluty:
tanie ubrania online,sklep odzieżowy online,odzież damska online,odzież męska online,ubrania marki
<
Str. główna ::  Dostawa i zwroty

Dostawa i zwroty


Termin dostawy

Witamy na stronie tutaj i oferujemy szybką wysyłkę na cały świat. Nasza firma zajmie najszybszą wysyłkę na świecie, w tym EMS, DHL i USPS. Większość zamówień jest wysyłanych za pośrednictwem usługi International Express Mail Service, a dostarczenie do domu na całym świecie trwa około 4-5 dni bez opłaty za wysyłkę. Jesteśmy profesjonalnym dilerem internetowym i współpracujemy z EMS długoterminowo. Możesz śledzić na stronie EMS. W normalnych okolicznościach, jeśli zamówisz i zapłacisz w tym samym dniu, towar zostanie wysłany następnego dnia. W przypadku wakacji mogą one być odpowiednio opóźnione. Zazwyczaj dostawa paczek wymaga 5-7 dni, aby dotrzeć do często transportowanych krajów, takich jak Stany Zjednoczone, Wielka Brytania, Niemcy i Francja.

Upewnij się, że jesteś w domu, gdy oczekuje się przybycia paczek. Wszystkie paczki są wysyłane do innego pudełka.

W przypadku hurtowni prosimy o kontakt! Szybka wysyłka i duża zniżka mogą być oferowane.

Polityka zwrotów

W mało prawdopodobnym przypadku błędów produkcyjnych wymienialibyśmy / naprawialiśmy produkty bez żadnych kosztów dla klienta. Przed skorzystaniem z łatwej polityki wymiany i zwrotu, musisz skontaktować się z nami w celu uzyskania adresu wysyłki przed odesłaniem produktów. Towar musi zostać zwrócony w ciągu 8 dni, a wszystkie produkty odesłane do nas muszą być w oryginalnym stanie, tj. Nienoszone, nieumyte, z dołączonymi wszystkimi tagami.

Proszę potwierdzić kolor, rozmiar i styl podczas składania zamówienia zgodnie ze zdjęciami, które oferujemy. Po otrzymaniu naszych produktów, jeśli nie jesteś zadowolony z koloru lub rozmiaru, ale nie problemy z jakością, dostępna jest wymiana lub częściowy zwrot kwoty zakupu. Wysyłka zwrotna odbywa się na koszt kupującego.

Zasady wymiany -

Jeśli chcesz wymienić przedmioty na inny styl, poinformuj nas o numerze śledzenia po tym, jak produkty zostaną wysłane z powrotem. Po otrzymaniu przesyłki prześlemy zamówiony produkt. Wszystkie koszty wysyłki związane z wymianą towarów są obowiązkiem konsumenta. Jeśli masz jakieś pytania dotyczące wymiany swoich produktów, skontaktuj się z nami! Brak zwrotu lub wymiany w takich sytuacjach:

1) Nie przyjmujemy produktów, które mają jakiekolwiek problemy z jakością, które wynikają z subiektywnej świadomości wadliwych towarów.

2) Nie przyjmujemy zwrotów jakichkolwiek przedmiotów, które zostały użyte, uszkodzone, wygrawerowane lub zmienione przez osobę trzecią.

3) Nie przyjmujemy przedmiotów, które są nieautoryzowane, niepoprawnie zapakowane lub niewłaściwie ubezpieczone. Doceniamy twoje zrozumienie.

Zamów anulowanie

Anulowanie zamówienia należy złożyć przed wysłaniem zamówienia. Ponieważ przetwarzamy wszystkie zamówienia tak szybko, jak to możliwe w ciągu 6-8 godzin od złożenia zamówienia, dlatego nie zawsze jesteśmy w stanie anulować zamówienie po jego złożeniu. Twoje zrozumienie jest doceniane. Żądania anulowania po wysłaniu zamówienia są traktowane zgodnie z naszą polityką zwrotów.

Przyjazne zawiadomienie

Jeśli nie otrzymałeś numeru śledzenia w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia, serwer e-mail mógł uznać go za spam. W takim przypadku skontaktuj się z nami, aby uzyskać pomoc. Zdecydowanie zalecamy korzystanie z identyfikowalnej wysyłki, ponieważ nie ponosimy odpowiedzialności za zagubione przesyłki. W przypadku zamówień zagranicznych ten proces może potrwać do 30 dni.

Życzymy udanych zakupów tutaj!

Powrót